יחסי ציבור ודוברות

כשאנחנו מכינים מהלך שיווקי כולל אנו רואים חשיבות בשילוב כוחות עם מחלקת יחסי הציבור והדוברות שלנו. בעוד בקמפיינים הפרסומיים קיימת אפשרות לשים בפרונט מסרים מכרתיים המלווים בסלוגן קליט וזכיר, יחסי ציבור טובים חייבים להיות בעלי רבדים רבים. עליהם להיות מעודנים יותר בעודנו מנגישים את סיפור המותג ללקוח ויתרונותיו על פני המתחרים.

איך זה עובד?

אנו, באמצעות הקשרים שלנו עם גופי התקשורת השונים ומובילי דעה – משתפים את הסיפור שלכם עם גורמי מפתח בתעשייה, תוך חתירה מתמדת וברורה לנסות ולעצב עמדה ציבורית אמינה. יחסי הציבור איכותיים יעוררו דיון ציבורי, יגבירו מודעות, ויעמיקו את המסרים שלכם בקרב קהל היעד.

לשם כך, נגדיר ביחד אתכם תכנית תקשורתית ושיווקית להתמודדות עם המטרות של העסק שלכם בגנם יצאנו מראש לפעילות. מתפקידינו יהיה לייצר באופן שוטף רעיונות תקשורתיים אשר יגבירו את החשיפה. נמנף את הקשרים שלנו בעיתונות על שלל הפלטפורמות שלה (טלוויזיה, עיתונות כתובה ואלקטרונית) על מנת שהסיפור שלכם ייחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. נייצר רעיונות לשיווק מחוץ לקופסא באמצעות אירועים תקשורתיים רלוונטיים ומקוריים. תוך כדי המהלך, בזמן אמת, נעקוב אחרי השפעתו על תדמיתכם ועל היעדים שהוגדרו מראש, ונתקן בעת הצורך.