קמפיינים דיגיטליים ואופטימיזציה

זה לא סוד גדול שהעולם עובר לדיגיטל. בניגוד לקמפיינים פרסומיים במדיה המסורתית, היתרונות האדירים שיש בעולם הדיגיטל ובניו מדיה מאפשרים למפרסמים לקבל תוצאות מפורטות וסטטיסטיקה שמסייעת לייטב את הקמפיין. קמפיינים דיגיטלים מאפשרים לפנות לקהלי יעד בלבד ולבצע אופטימיזציה תוך כדי הקמפיין כדי לייצר מקסימום תמורה ללקוח.
קמפיינים בפייסבוק מתחלקים לכמה סוגים:
קמפיין לייקים – יצירת לייקים חדשים והרחבת קהל העוקבים לעמודי עסקים
קמפיין לידים CPC – יצירת טראפיק לדפי נחיתה לשם מילוי פרטים והרחבת ה DATA BASE
קמפיין הורדת אפליקציה CPI – מודעות התקנות בניוזפיד בפייסבוק (מובייל וגם דסקטופ)
קמפיין Engagement – קידום תוכן רלוונטי לקהלים מפולחים ליצירת מעורבות בתוכן.
קמפיין שימוש באפליקציה – עידוד שימוש והעלאת מס' משתמשים (MAU,DAU)

קמפיין פרפורמנס הוא קמפיין שמטרתו הבאת תוצאות בהתאם ליעדים ולמטרות שהוגדרו מראש ותשלום רק עבור תוצאות ולא עבור המדיה. לדוג': קמפיין לידים (תשלום פר לידים) קמפיין הורדות (תשלום פר הורדה). כאשר אנו מתחילים בקמפיין פרפורמנס אנו מקבלים בריף מהלקוח על קהל היעד, מה המטרות ומה המגבלות. לאחר מכן אנו נתחיל בפעילות שכוללת: איסוף שותפים שיעלו את הקמפיין, פתיחת פיקסלים למעקב, חיבור ל CRM של הלקוח, יצירת חומרים עם דגש על קריאה לפעולה. שותפים איכותיים מקבלים תקציב נוסף.