קריאיטיב ותוכן ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות מתבסס על אותם כלים של מודל השיווק המסורתי: בניית אסטרטגיה למותג, יצירת קריאייטיב התואם את האסטרטגיה, ובהמשך לכך רכש מדיה במקומות הנכונים בהם ניתן למצוא את קהל היעד של המותג.
פרסום ברשתות חברתיות אפקטיבי, מקדם יצירת אינטראקציה והשפעה המונית, באמצעות הנעה קהילתית חיובית בזירת ההתרחשות של הרשתות החברתיות.
רשתות חברתיות הן ערוץ התקשורת של העולם המודרני ברמה האישית והעסקית כאחד ומהוות פלטפורמה אינטרנטית אולטימטיבית לאינסוף אפשרויות קידום. במרחב הוירטואלי של רשתות חברתיות נוכל למצוא פרסומים של מוצרים ושירותים שונים, אירועים ופעילויות, התארגנויות חברתיות ופוליטיות ועוד. פרסומים אלו מייצרים שיח ואינטראקציה מיידית עם קהל היעד, כך שניתן לדעת בזמן אמת- מהם הצרכים שלו, במה הוא מתעניין, למה הוא מגיב וכיצד הוא מגיב, לטובת שיפור המוצר/השירות שהעסק מקדם ומיקסום שביעות הרצון ממנו, בקרב הלקוחות.
כוחו של פרסום ברשתות חברתיות הוא ביכולת ליצור קהילת גולשים שהינה פוטנציאל עסקי אדיר, על ידי עדכון שוטף דרך רשתות חברתיות במבצעים, אירועים ורעיונות חדשים שיוצרים זהות מותגית ולאחריה פעולת רכישה. ככל שמניפת הפרסומים תהיה מעניינת, מקורית וחדשנית יותר, כך תוכלו למשוך יותר חברים ולהגדיל משמעותית את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים.
מה הופך קמפיין פרסום ברשתות חברתיות למוצלח?
קמפיין פרסום ברשתות חברתיות מוצלח הוא קמפיין שבזכותו זוכה העסק לפרסום ויראלי שמוביל למאות ואלפי לקוחות פוטנציאלים המשמשים גם כשגרירים של המותג. הבנה חוצת תחומים בעולם האינטרנט וברשתות חברתיות מאפשרת ל- AndromediA חיית מדיה חברתית, למקם אתכם בעמדת מפתח במפה הוירטואלית, באמצעות בניית שיווק חברתי וממוקד עם תוצאות מיידיות. זיהוי צורכי העסק על ידי ניתוח מקיף ומיפוי נתוני הפעילות שלו, בחירת פלטפורמה יעילה במדיה החברתית והתאמת קונספט ותוכן רלוונטיים המשיקים לדינמיות של פרסום ברשתות חברתיות- תמצב אתכם בעמדה יציבה ומתמשכת של הצלחה עסקית.